Seriöst vad kul det ska bli!

Tjabba :)
Nu ska jag sätta i gång med packningen inför i morgon. Imorgon åker jag till Finspång för er som inte visste det. Det är handbollscup som gäller. Såklart kommer det inte bli någon bloggning av mig under dessa dagar. Men jag kommer hem på söndag.
I kväll ska jag träna handboll, klockan sju. Innan det ska jag lägga fram allt jag ska ha med. Jag kan inte lägga ner det i skuruväskan ennu eftersom att den ska med på träningen ikväll. Men att lägga ner allt i väskan är väll det som tar minst tid... Eller?
Det ska bli über roligt med denna handbollscup! Det här blir tredje gången jag ska på den här cupen. Den äger faktiskt XD
Haha, now it's just starting!


Tjusigt ? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0