Pankisar!

Hej på er människor ^^
Alldeles straxt ska jag ställa mig och steka pannkakor. Åh, det är så gott! =)
I morgon ska det ju bli en "handbollsdag" med bara massa handboll och träning. Vi ska typ ha det med Älta handbollslag? fråga mig inte varför, men så är det bestämt. Vem vet dom är säkert jätte snälla.
Och det är där mina pannkakor kommer göra nytta. Man ska nämligen ha matsäck med i väskan.
Mamma, pappa och Elin sitter och äter fortfarande så jag kan inte börja riktigt ennu. Så den tiden medans jag väntar utnyttjar jag framför datorn. Just nu sitter jag och lyssnar på Calle Kristiansson, han är så bra ju.

Jag har inte lagt så mycket märke till hur duktig han är förren förra veckan eller vad det var. Sen dess har jag börjat gilla han mer och mer. Förut var Erik Grönwall den ända som mina ögon såg som en stjärna. Men man kan ju faktiskt ändra sig ganska fort. Det har jag gjort i allafall!

Vi får se hur uppdateringen i morgon kommer se ut. Jag kommer nog inte få så mycket tid framför datorn. Men jag slänger in ett inlägg när jag kommer hem. Promise!



HEj på er ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0