Goddag :P

Hej och godmors!
Nu har jag precis städat klart mitt rum. Tråkigt men nödvändigt. Det blev rätt fint i allafall. ;)
I morse gick jag upp 10, jag hade ställt klockan så jag inte skulle sova för länge. Hehe.
Om en liten stund kommer Rebecca hit, vi kommer ha det kanonkul!
Idag är det någon röd dag tror jag, kommer inte ihåg vad den heter (A) Aja, det spelar inte någon stor roll i allafall.
Igår blev det ingen kamera för att när vi var på elgiganten var det så många som skulle ha hjälp och vi var vrålhungriga så då tyckte mamma att vi skulle kolla på kamera hemma på datorn. Så kan man se vilken som passar bra som också har ett bra pris.
Men jag kom hem med några toppar i stället. Det blev två linnen, ett mörkrosa och ett ljusrosa ;) och sen en grå trekvarts långärmad tröja.
Nu kom Rebecca så nu ska jag inte skriva mer. Hihi ^^

Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0