Fett grymt det va i Finspång asså ;)

Hej på er Alla!
Nu har jag äntligen kommit hem till Stockholm igen efter en jätte rolig helg. Jag har lärt mig en massa och slutresultatet blev faktiskt ganska bra.
Vi kom ju 1;a precis men 3;a är ju dåligt. Vi kämpade i allafall jätte mycket i semifinalen och jag tycker vi gjorde en bra match i allafall. Men blä vad trist det var att förlora och åka ut. :(
Annars skulle vi spelat A-final om en timma. Men nu är det inte så för jag e hemma.
Den här helgen har verkligen vart grym och i morgon är det skola, helt okej för min del. Jag har inte precis ångest jag har ändå vant mig att gå upp tidigt nu. I morse gick vi upp 6. Inte roligt säger jag bara ;P
I kväll ska jag bara slappa, se på Robinson och äta chips. Haha.
Jag har så många brännsår (bland annat på knäna) så jag kan inte ha jeans, eller kan kan jag väll men ont gör det när man typ sitter ner. Det är inte kul ju. :S
Jag är också väldigt trött så jag antar att det här blir sista (och första) inlägget för i kväll.


Hah, så tråkigt är det inte här hemma i allafall. Skönt att va hemma!

Hejdå då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0