Donken

Som ni flesta säkert redan vet har jag fått jobb på donken och idag va min första riktiga dag kan man säga! Stod i kassan för första gången! Shit det va typ sjukt stressigt. Det är ändå bara torsdag idag, kan bara föreställa mig hur det kommer vara på helgerna!! Men antagligen kommer jag känna mig mindre stressad om ett tag när jag har fått in allt. Hoppas jag iallafall :)
Nu är jag ganska slut om man säger så, skola hela dagen och efter det jobb! Så nu ska jag sätta på ett one tree hill avsnitt (faktiskt det sista på första säsongen) och sen somna!
Imorgon blir det skola bara till 11.20!! YE!! Sen utgång på kvällen:D:D Sjukt taggad som vanligt!


Den här killen jobbade jag med idag. Han är typ läskig. Han sa att om jag inte sköter mig kommer han kasta bomben han håller i på mig! :O  höhö;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen? Vilken taskig kille!!:O

2010-01-16 @ 11:27:11
URL: http://emmajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0