det vill sig inte!

Nej bloggandet vill sig inte för min del. Jag har sagt till mig själv att jag ska blogga minst en gång varje dag men inte tusan gör jag det! Vet inte vad som går fel, jag har typ inte tid. Vad har jag gjort på sistonde då som har tagit så mycket tid kanske ni då undrar? Jo...Jag har myst med min pojke en massa som tar ganska mycket av min tid men som är helt underbart<3 Igår va jag på stan hela dagen med honom också, vi va hos frisören, fikade, bytte en klocka och bara hade det mysigt! På kvällen va vi ett gäng på bio och såg Sherlock Holmes. Ingen höjdare enligt mig. Inte riktigt min typ av film. Idag har jag varit med min mamma och lillasyster i forum och sickla hela dagen och umgåtts med dem och även min pappa typ hela kvällen:) Jag ska försöka bli bättre! JAG LOVAR.
puussss


Kommentarer
Postat av: Din pojke

Tycker du kan fortsätta mysa med din pojke <3

2010-01-05 @ 22:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0