Curfew

Idag har jag varit hemma hos Erik inprincip hela dagen. Vi sov väldigt länge och bara tog det lugnt. Erik gjorde toast till mig också, det va väldigt smarrigt! Har ni någon gång smakat att ha ketshup i toasten? det brukar nämligen Erik ha, usch jag vågade inte smaka! Fegt av mig jag vet, men det låter ju inte alls gott!:) Det va meningen att vi skulle åka in till stan idag också för Erik skulle byta sin klocka, men eftersom jag har utegångsförbud och att det är söndag och därför stänger affärerna tidigt blev det inget av det. Jag fick åka hem och hemma ska jag vara hela kvällen!:( Jag ska kolla på the Hills hela kvällen, finns inte så mycket annat att göra när man inte får lämna huset.
Hoppas ni får en skön och rolig kväll allihopa<3


Söta LC! Jag blir lite avis på hennes liv, skulle inte vara fel att ha det som hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0