Awsome

Heeej allihopa! Är det bra med er?
Nu har jag varit dålig på att blogga igen! FY SKÄMS!
Igår sov jag jättelänge vilket va jätteskönt. Sen åkte jag iväg till donken på lite information. För jag har nämligen fått jobb där!! Sen var det dags för utgång men Sofia, Jennie, Anna, Sarah, Lotta och Lovisa. Vi va på nype och hade sjuuukt kul :D Dansade i flera timmar. Jag och Sofia stannade tills det stängde, träffade några killar från cypern som bjöd oss på massa drinkar och efter nype fixade in oss på spy bar! Sofia och jag kom hem till henne klockan 7 på morgonen. Sjukt rolig kväll!:D
Idag har jag haft/har en heldag med min pojke!!!<3 HELT UNDERBART! SÅ nu ska jag inte sitta här längre utan jag ska umgås med honom!:)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0