Första inlägget

Hej alla som har hittat hit!:) Jag och Lollo ska försöka oss på att ha en blogg tillsammans, det blir nog skitbra. Lollo skriver typ hela tiden så nu har jag lite press på mig och jag hoppas att det kommer hjälpa. Jag kommer fortfarande skriva i min andra blogg som jag har med Elli men antagligen mest här:)
Idag har jag varit i skolan hela dagen. På håltimmen kollade jag och Sofia på den första Johan Falk filmen, det va jättespännande och bra. Fick låna de tre första av Elise så nu har jag två till att kolla på.
Om ett tag ska jag göra mig iordning för träning och ta bussen till Sats i Sickla där jag ska köra Corepuls med Sofia och Anna. Jag har inte tränat på minst 2 veckor så nu är det verkligen på tiden! Jag ska köra slut på mig riktigt ordentligen idag, är så himla skönt efteråt :D

Den här låten hörde jag för första gången igår, min älskling trodde att jag skulle gilla den och det hade han så rätt i! Han känner mig bättre än vad jag trodde;)
Erik Hassle - Don´t bring flowers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0