Undra vad jag kommer drömma om i natt?

Hej =)
Eller jag kanske ska säga hejdå för detta blir dagens sista inlägg sen blir det läggdags för mig.
Jag brukar ibland tänka på kvällarna innan jag somnar vad jag kommer drömma om. Det kan ju bli vad som hällst lixom. Jag hoppas INTE på en mardröm, men det är nog ingen stor risk. Jag menar, jag har lixom inte drömt en mardröm på typ 100 år känns det som. Så varför skulle jag göra det just i natt?
Nej, jag hoppas på en sån där trevlig dröm då man träffar en kändis eller något liknande. Och sen på morgonen när man vaknar vill man bara tillbaka i drömmen men då går det inte!
Det är i och för sig rätt frustrerande men vad går det göra åt det?
Men när man drömmer en mardröm då passar det minsan. Bara man sluter ögonen så hoppar monstrerna fram eller vad man nu drömmer om. Det är så typiskt! Uch, mardrömar dissar jag totalt.
Varför sitter jag och skriver om drömmar egentligen och vad jag ska drömma i natt? Jag kanske inte enns kommer minnas det i morgon när jag vaknar. xS
Så kan det gå, men god natt då!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0