The end of the day

Häääjj!
Detta blir kvällens sista inlägg, eller höhö... jag har bara skrivit två ;) Men jag har inte hunnit helt enkelt.

Efter skolan gick jag, Johanna och Felicia hem till mig. Vi hade det roligt, haha. Vi skrämde upp varandra skit mycket för det var så mörkt. Men sen skulle dom hem för vi hade handbolls träning.
Men vi träffades ju endå på träningen. Vår träning idag var bara 45 minuter för att vi skulle ha avslutning efter. Eftersom att det blir jullov när den här veckan är slut! Det ska bli så himla skönt att bara få vara hemma och ta't lungt. Vi mötte föreldrarna i match och sen fick vi fika ^^ Vi vann självklart, eller dom var faktiskt ganska bra. Det var några som hade spelat handboll och mina tränare är ju skitgrymma på det. Men vi vann genom några straffar på slutet. Hihi.
Nu sitter jag hemma i min säng och ska alldeles snart sova. Jag är ganska trött, som vanligt då. Men vad ska jag göra?
Jag har inget val, eftersom att handbollen slutar rätt sent och skolan börjar rätt tidigt.
Men det ska bli skönt med jullov somsagt så man får sova ut!

Ja, nu har ni en liten aning om hur min dag såg ut. Det får ni nöja er med för idag.
Shing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0