Skoldagen är slut

Japp!
Det stämmer och just nu sitter jag i min mysiga säng.
När jag kom hem städade jag bara snabbt buren. Det tog inte så långt tid faktiskt men det är så b.
Näst på tur står paradise hotel, som jag ska titta på nu. Det blir avsnitt 18 och kanske 19 (om det har kommit upp på tv6 play)
Jag ska också göra ordning lite lussebullsfika med saft sen resten av eftermiddagens tid ska jag bara ägna mig åt slöa saker, jag är sjukt trött och jag har blivit förkyld :/  Så jag ska vila lite.

Kram så länge! /Lilla syrran ;)


Ego pic.


P.S. Jag är fett lack på Elin, hon skriver faaan aldrig! D.S.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jäkla Elin!

2009-12-16 @ 22:43:33
URL: http://emmajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0