sista dagen som liten

Ja idag är det sista dagen som liten. Imorgon blir jag ÄNTLIGEN 18! Hur taggad är man inte;)
Min helg har varit jättemysig och rolig!
I fredags kollade jag och Elli på Idol tillsammans och käkade glass.
I lördags hade jag dejt med erik och var på 18 årsfest.
Idag har vi firat mig med alla mina syskon och så.
Det jag fick var att jag och mina tre äldre syskon ska åka och bowla, dricka drinkar och käka middag tillsammans. Jättekul present för jag tror aldrig vi har gjort något tillsammans allihopa bara vi! Jag fick oxå en väska av min farmor som jag hade önskat mig. Jättefin! Och ett biokort. Super!
Nu ska jag kolla på paradise hotel, läsa twilight och sen sova bort all min trötthet:)
Puss puss puss puss lovers!
Astrid
Jag och Erik (och Fredrik i bakgrunden)
Lollo
Gustav farmor och pappa

Kommentarer
Postat av: Emma

Mys!

2009-12-07 @ 08:41:15
URL: http://emmajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0