Score!

Torsdag idag. Vilket betyder snart helg =) Score!
Jag har faktiskt varit ledig idag. Jätteskönt! Det var meningen att jag skulle gå på sacomässan idag. Men istället mööös jag med min underbara<3 Mycket bättre!
Som nästan varje torsdag har jag passat Nils och Svante. Min ena brors barn! Dom var jättesöta idag:) Inte alls busiga. När vi gick hem från dagis ville de till och med hålla hand. Förvånande!;) Och när vi kom hem visade dem mig sina legokalendrar sen kollade vi på tv. Jag har insett att jag är en ganska dålig barnvakt för jag somnar ALLTID när vi ligger och kollar på tv. Hoppas de inte märker det och tjallar till sin mamma och pappa! haha!
Nu vill mamma låna datorn, hon ska tydligen kolla på Bonde söker fru.
Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0