Partajj!

Hej på er. :)
Nu har alla gäster gått hem. Vi har haft 18-års fest för Elin. Hon fyller ju år i morgon. Vi hade det kul och väldans trevligt tycker jag.
Till middag blev det kött, potatisgratäng och vitlöksmör och sen tårta ^^ Den var riktigt god kan jag säga er, mamma är bagaren. Haha.
Och innan drack vi champange fast jag drack något alkohålfritt som inte var så jätte gott och till det var det lite oliver, skagen/lax i små kex skålar typ och lite annat smått och gått.
Nu är jag rätt trött så det blir nog hopp i säng snart tror jag. Hihi.
Jag passar på att lägga ut en bild på kvällens dresscode. ;)


Svarta tights-HM, klänning med rosett-Lindex, Berlockarmband- Thomas Sabo.
Bilden är dålig, i know. Men jag tog den med kameran på datorn.

Sov sött, kram Lovisa!

Kommentarer
Postat av: Emma

God natt!

2009-12-06 @ 21:52:12
URL: http://emmajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0