parkeringshuset

Jag slutade halv 10 idag! Jag, Sofia och Emma åkte då till Forum. Sofia körde och det va sååå kul när vi skulle in i parkeringshuset! haha! För det första förstod inte Sofia vart hon skulle köra ner, vi försökte peka och förklara men det va svårt för henne att förstå;) Sen nådde hon inte fram till själva automaten så hon fick öppna dörren och nästan kliva ut bilen för att få fram biljetten och då fick hon motorstopp! Så fort man får sin biljett åker ju bommen upp så Sofia fick fort stänga dörren, sätta på motorn igen och köra vidare med rafflande fart. Hon blev förvirrad när hon väl skulle parkera och berättade samtidigt att hennes jacka hade fastnat i bildörren när hon fort slängde sig in i bilen. Stackars Sofia! hahaha men Emma och jag hade VÄLDIGT rolig. Gud vad vi skrattade när vi samtigt skrek vad Sofia skulle göra!:D Förlåt sofia, det här fick dig att framstå som en jättedålig bildförare. Men det är du verkligen INTE! Du är bäst, det var bara så kul!
Men väl inne i forum gick vi upp till Media markt där vi skulle köpa tape (Emma) till filmkameran vi ska använda när vi åker till Göteborg imorgon! Vi kollade oxå på bärbara datorer, jag ska nämligen få en ny, bland annat det var en present från mina föräldrar. Vi hittade en jättefin rosa som jag vill ha. det enda problemet är kanske att den är lite för dyr. Jag köpte oxå nya hörlurar till min ipod. Vita med rosa diamander:) Jättefina!

KOLLA VAD FIN!

Kommentarer
Postat av: elli

haha, sofia da :) pink girl :) <3

2009-12-08 @ 14:26:26
URL: http://livethatlife.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHA!! Askul!!! Tape äger!

2009-12-08 @ 18:00:15
URL: http://emmajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0