Nyår ! =D

Äntligen får jag lite tid framför datorn ! =)
Igår kväll när vi kom fikade vi lite och åt middag med Måna och Stig.
Sen gick vi i stort sätt och la oss, eller vi satt och prata några timmar också.
Idag är det ju självaste nyårsafton, i morgon är det 2010! =)
Jag längtar till i kväll, det är en så rolig stämning när man väntar på att klockan ska slå tolv. Eller hela kvällen kommer bli mysig!
Vi var ute på en liten promenad förut här är det -13 och en halvmeter snö. Jag åkte spark. Haha. Det är skiit kul, fast inte i uppförsbackarna ;)
Sen åkte jag glidmatta på deras baksida för dom har nämligen en jätte lång och brant backe i skogen =)
Haha, man fick så jädrans mycket snö i ansiktet när man kom ner för backen. Så kallt ! =P
Men det var i allafall jätte roligt!
Detta får räcka för mig nu ;)

GOTT NYTT ÅR ! 


Kommentarer
Postat av: julia

kul! Gott Nytt År!!!:)



kramar julia / www.monkeii.blogg.se

2010-01-01 @ 16:08:10
URL: http://monkeii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0