new new!

Heej alla söta! Idag har det varit en riktigt bra dag:D Började vid 10 då vi hade ett läxtest i religion som gick jättebra! Det tog en halvtimme sen slutade vi. Då drog jag och Emma till Forum för vi skulle leta efter fest kläder och skor, vi träffade även på Erik som hängde med oss:) Emma och jag drog vidare till Sickla där vi mötte upp Elli oxå. Emma åkte till lilla hästen medans Elli och jag stannade kvar och shoppade! (Se nedan). Jag drog hem och käkade och nu sitter jag här. Ska snart plocka ordning i mitt rum och sen åka till Erik<3
Detta köpte jag:

Från vänster. Geopardlinne Veromoda. Skor Skorett. Klänning Veromoda. Tights Åhlens.
PUSS PÅ ER!
Ps. Observera att det nu snöar på bloggen!;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken heting i sina nya grejjor!<3

2009-12-02 @ 20:13:29
URL: http://emmajasmine.blogg.se/
Postat av: elli

fina du <3

2009-12-02 @ 21:58:14
URL: http://livethatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0