"Mitt liv som popstjärna"

Schallojjs! =)
I morse vaknade jag 11, jag sov alltså 11 timmar eftersom att jag gick och la mig vid 12. Det var riktitg skönt att få sova ut.
När jag hade duchat och fixat ordning mig gjorde jag lite lunch. Jag hoppade över frukosten idag ;)
Jag åt raggmunk, rätt gott. Helt okej i allafall.
Nu sitter jag och tittar på film "Mitt liv som popstjärna" heter den.

Det handlar om Lizzie som åker på klassresa till Rom och så träffar hon Paolo som är en artist. Isabella är en tjej som sjöng med Paolo fd. Och så är Isabella bara helt borta. Lizzie och Isabella är så lika också ska Lizzie spela Isabella. Den är riktigt roligt faktiskt.
Och sen är det en musikshow eller vad man säger. Meningen är att Paolo och Isabella ska sjunga en duett. Då är det ju alltså Lizzie som ska spela Isabellas roll. Men sen dyker den riktiga Isabella upp innan föreställningen och då berättar hon för Lizzie sanningen och att Paolo inte sjunger alls bra utan bara mimar. Han har hela tiden sagt att han älskar Isabella men han vill bara sabba Isabellas karriär.
Så under föreställningen när Paolo ska sjunga så sabboterar Lizzie och Isabella för honom så man hör bara hans riktiga röst som suger! Hahah.

Ni kanske inte förstod så mycket för jag är inte så bra på att förklara, men ni kanske förstår lite mer om ni ser på den här videon. Det är ett klipp från filmen. =)


(Lizzie är den blonda) ;)

Pussar !

Kommentarer
Postat av: Erica

haha den va typ min favorit film när ja va mindre! ;) <3

2009-12-31 @ 15:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0