Min dag

Jag och Lollo åkte först in till forum och köpte julklappar till mamma och pappa. Det va meningen att jag skulle ta spruta oxå men det glömde jag helt bort så det får bli imorgon istället. Jag och Lollo åkte bussen hem och väl hemma gjorde vi varm choklad med vispgrädde och käkade kakor och lussebulle till, det va sjukt gott och mysigt med alla tända ljus och julmusik vi hade på! Sen slog vi in julklappar, jag tycker faktiskt att det är kul! Sen gick vi ut i snön och åka pulka, eller vi har ingen pulka men vi åkte på en annan kul grej som är som en platta med handtag på kan man säga^^ haha svårt att förklara. Nu på kvällen har jag sett på film och myst med min pojke <3
Haha! En sån här åkte vi på^^ fast våran är mycket coolare ;)
Puss från Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0