Min dag idag

Hej! :)
Klockan är nu 11.31, typ vid 12.05 ska jag gå upp till Felicia. Idag blire handbollsmatch och jag ska åka med dom ;)
Imorse gick jag upp vid 10 ungefär och då satte jag mig och tittade på julkalendern och åt nyponsoppa, det är så gott! Sen satt jag vid datorn inne på gosupermodel, höhö. Och sen när jag lyfte blicken och tittade ut genom fönstret såg jag hur snön fall ner från himlen. Det snöar fortfarande. Och inte lite heller utan det väller ner snö! :) Hoppas att snön håller sig kvar till julafton. Men det tror jag. Det är ju typ 3-4 dm snö ute nu och det slutar ju aldrig att snöa. Hihi. Detta blir nog en vit vinter, eller man kan ju hoppas på det bästa. Det är så mysigt jue.

Senare idag ska jag hem till min broder, haha. Och hans tjej. Deras barn fyller år. Hon heter Astrid och är jätte söt. Hon ska få... eh, kommer faktiskt inte ihåg (?) Det ska bli jätte roligt och träffa dom. Egentligen fyller hon år på julafton! ;)
Men det ska firas idag.

Igår hade jag det jätte roligt :)
Men nu hinner jag inte att blogga mera jag måste göra ordning mig.
Just nu borstar jag tänderna.


Haha, det handlar om att bjussa på sig själv. Och det är jag bra på.

Puss på er underbara människor!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0