Lördagsmys!

Hej på er :)
Vill ni veta hur det gick på matchen?... Vi vann! 10-5 blev resultatet. fast för mig gick det inte särkilt bra, jag har fått en dipp kan man säga. Men 1 mål gjorde jag i allafall.

Nu sitter jag och tittar på Robinsson Karibien, det är pause nu. Kvällen kommer bli rikitigt mysig tror jag. Jag har plockat fram godis, läsk och chips med dipp och så har jag självklart tänt ljus. All is perfect! :D
Ta en titt här.







Mysfaktor 100! :D
Nu börjar RK igen, hihi. Jag orkade inte skriva ut hela namnet men jag tror ni förstår vad jag menar. Right?
Jag vill bara önska er en mysig kväll innan jag stänger locket på datorn.
*stänger locket*

Kommentarer
Postat av: Louise

Fin blogg:) Är ebbas kompis om du undrar hehe:P<3

2009-12-12 @ 21:35:31
URL: http://ofverstroms.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej:)

Hihi, aa jag är bara på 41 nu, oj 62:an är säkert jätte svår ;)

Kram<3

2009-12-13 @ 08:39:50
URL: http://lilltjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0