Linnea idag

Hej på er människor =)
Hur är läget med er?
Med mig är det jättebra, jag är superglad. Jag vet inte varför men jag kanske vaknade på rätt sida, höhö. Nej... jag tror att det är för att jag ska vara med Linnea idag.
Vi ska ha det jätteroligt! som alltid.
Jag vaknade för typ en halvtimme sen av att pappa plockade upp diskmaskinen -.- Fast det var i och för sig tur annars hade jag nog fortfarande sovit. Jag menar så att om jag går upp tidigare så kan jag ju träffa Linnea längre. Ni förstår vitsen med det eller hur? =)
Nu ska jag stoppa i mig lite frukost. Självklart macka med julskinka! Hahah.
Jag bloggar nog inte så mycket idag, vi får se om jag hinner. Linnea, först på tur.

Kram Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0