Läs inte jag har bara tråkigt

Du heter: Lovisa

Smeknamn: Lollo, Lallo, Waesterberg

Låt som när du är ledsen sörjer till: Jag sörjer aldrig =D

Beroende av: Datorn tyvärr

Vad tror folk om dig: Att jag är en glad prick och lite tokig

Stämmer det: Ja, det kan man säga

Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår eller att jag sjunger fint =)

Vad säger du för att imponera på någon: Höhö, vet inte

Hur imponerar man på dig: Är sig själv

Brukar du skratta för dig själv: Ja, tahaha

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Vi tar det imorgon gumman <33 älskar dig

Var bor du: Nacka

Trivs du där: Jadå

Äger du några converse: Japps

Är du allergisk mot något: Pollen, vissa frukter o nötter =/

Hur svarar du i mobilen: Hallå eller bara Hej!

Antal timmar sömn inatt: 11

Brukar du komma i tid: Ja

När mår du bra: När jag är glad

När blev du fotad senast: Idag av Johanna

Hur känner du dig nu: Trött -.-

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Lite äckligt ;P

Vad saknar du: Kompisarna!

Hade du en bra kväll igår: Ja, eller satt vid datan typ hela kvällen

Favorit dryck på morgonen: OboY

När brukar du oftast gå och lägga dig: 11/ halv 12 på helger, 10 på vardagarna

Är du blyg: För sånna jag inte har träffat, ja. För sånna jag känner, NEJ

Sysslar du med någon idrott: Handboll

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!

Har du spytt offentligt: Tror inte det. Eller räknas det när jag spydde vatten efter biptestet inför alla 96:or? Pinsamt

Är du nöjd med ditt liv: Vilken fråga, ja såklart

Är du bortskämd: Nje, lagom

Vad gör du i morgon: Julpyntar

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Miley Cyrus kanske (?)

Vad längtar du till: Julafton

Har du bra vänner och äkta vänskap: Jätte bra

Vad använder du för schampo: Olika? =)

Hur gammal är du: Tretton i februari

Tycker du om någon just nu: Många människor!

Gröna eller röda äpplen: Röda

Gillar du golf: Har inte spelat

Vilken tid gick du upp idag: halv 11

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Mer en okej, helt tillåtet

När grät du senast: Minns inte förra veckan eller något?

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa massor av kläder ^^...& lite andra saker

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

Har du piercing: Nej

Vill du gifta dig: Ja (?)

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: På sommaren ja!

Är du bra på att laga mat: Nej, jag är bäst

Är du flygrädd: Inte alls

Hur vig är du: Lite kanske

Är du musikalisk: Jadå

Vad dricker du helst när du är törstig: saft

Vilken är din favoritglass: mjukglass

Tror du på ett liv efter döden: Nää

Tycker du om sushi: Jag älskar det

Vad äter du helst när du ser på film: Godiis

Har du tandläkarskräck: Näch, men man kan inte säga att jag gillar att gå till tandläkarn

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon tror jag, då har man en hel dag framför sig

Vilken ögonfärg har du: Brun

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Schh

Hur ofta tränar/motionerar du: 5 gr i veckan

Senaste låt du hörde: Replay - Iyas

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0