Knäck

Hej =)
Jag såg bilden Elin hade lagt upp på mig och henne. Shiiit asso. Det var gamla tider det! Haha.
Men nu är det nu nutid som gäller.
Idag är det ju faktiskt dan före dan före dopparedan. Och hemma i vår stuga höhö sker det just nu bakning av knäck!
Smaskens alltså.
Knäcken står på spisen just nu. Den ska koka i ungefär en timma så det är därför jag sitter vid datorn medans.
Det ska bli så gott med den första knäckkolan ikväll, knäck och polkagrisar är de julgodis som jag tycker bäst om. =P
Resten av kvällen vet jag inte vad jag ska göra. Jag är lite trött men inte så värst. Jag kryper ner i sängen när jag blir lite sömnig helt enkelt.
Jag får väll ta fram en film eller så sätter jag mig bara framför datorskärmen ;)
Men nu är det knäckbakning som gäller som sagt!


Kokande, (den ser lite gul ut på bilden, men det är den inte i verkligheten!
webkameran är inte så bra).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0