Julshow!

Nu är jag hemma från julshowen. Det gick rätt bra! Fast vårt nummer md 6:orna blev lite knasigt, för en del glömde bort lite av dansen och jag tappade nästan fotbollen som vi dansade med. Och i börjar gick vi till fel ställe xS Höhö.
Men vi får en till chans att visa upp våra talenger på i morgon bitti! ;) Då blir showen lite längre eftersom att förskolan 1:or, 2:or och 3:or ska vara med också. Det ska bli rätt roligt.
Nu ska jag bara stoppa i mig något att äta och sen se bonde söker fru. Taha.
Så här såg jag i allafall ut på dansnumret!


Vi hade svart tema och dansade rock. ;) Det gick bra!
Fast på handlederna hade vi svarta vimplar som hängde ner.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0