JULLOV

Ja äntligen är det jullov! Så otroligt skööönt:) ska verkligen njuta av dessa tre veckor och göra massa roliga och mysiga saker. Efter avslutningen idag gick jag till forum men Sarah, Anna och Jennie. Jag fick min födelsedagspresent av dem som va att vi ska åka till boda borg på jullovet! Så sjukt kul:D Vi satt oxå och planerade nyår. Det kommer bli bäst. Satsigt och bäst! Snart ska jag iväg till Lotta och ha julmys med tjejerna sen blir det utgång. troligtvis NYPE;) Det blir nog superkul!
Glatt jullov på er;)
Taggar till världens bästa danslåt! Love it!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grym låt gose!!(L)

2009-12-19 @ 14:07:45
URL: http://emmajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0