Julklapps inköp

Tuudeluu! =)
Hur är det mer er idag?
Jag mår bra och har gjort hela hela dagen... det började såhär.

Jag gick upp lite innan tio och tittade på julkalendern på datorn med min kära storasyrra. Till det åt jag nyponsoppa med mandelbiskvier och så tog jag och Elin varsitt glas med julmust för vi ville va en aning onyttiga. Haha.
När vi sen hade gjort ordning oss och var klara drog vi iväg till forum nacka och köpte massa julklappar. Meningen var också att Elin skulle ta en spruta.
Först rullade det inte alls på för vi hittade ingenting bra att köpa till pappi men tillsist slog det oss vad vi kunde köpa. Men det tänker jag inte berätta ifall pappa kikar in på bloggen ;) Inte stor sannerlikhet men det skulle inte vara så roligt ifall om han gjorde det.
När vi hade köpt allt köpte vi oss lite tacos och sen åkte vi hem again. Höhö, vad glömde vi? Jo, en av de viktigaste sakerna... Elins spruta. Så när vi var påväg hem så kom det vipps ut ur mig.
" Elin, skulle inte du ta sprutan!? "
" Jävlar, juste! Fan, då får jag göra det imorgon "
Haha, hur klantig får man vara på en skala 1-100. Jag tror 100!
När vi kom hem gjorde vi i ordining julfika och sen satte vi oss vid bordet med tända ljus och drack vår varma choklad och åt lite kakor. Det var jätte mysigt!
Efter det slog vi in paket och sen när klockan hade blivit 6 kom mamma och pappa hem och då beslöt sig jag och Elin oss för att vi skulle ut och åka pulka en stund. Sagt och gjort!
När vi kom in var middagen färdig så vi smaskade i oss lite mat och nu sitter jag här vid datorn ^^

Detta var alltså min dag!
Hoppas ni har haft det bra idag, men det tror jag. Right? =)

Puss på er.


Jag kör på röda klappar i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0