Julbak

Hejhej :)
Vi blev bara 4 stycken idag på träningen! Jag, Aline, Emmy och Melissa. Haha, men ingen orkade väll komma.
På slutet körde vi en sorts tävling där man skulle skjuta från olika positioner, jag vann en dricka. :P
Nu är jag hemma i allafall. I paketkalendern fick jag en daimmjölkchokladkaka. Yummi! Nu ska jag se på julkalendern i svt play eftersom att jag inte kunde se den i morse.

Sen ska jag och mamma julbaka! :D
Vi har en hel del kakor som ska göras:
* Pepparkakor
* kolakakor
* syltkakor
* kanelkakor
* cocostoppar
* Knäck
* saffransskorpor

Men allt kommer vi självklart inte hinna med idag! Hihi.
jag vet inte om jag missade något heller ;)
Ha en bra dag, det ska i allafall jag ha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni bakat lussebullar än?/elin

2009-12-12 @ 13:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0