I got a feeling to nights gonna be a good night...

Hej!
Nu är det äntligen jullov :D Jag ska ha det så kul och vila ut mig.
Nu är blir fest hemma hos Elin (min kompis) Hon har nämligen fyllt år. Grattis :) Jag tänkter inte säga vad jag ska ge henne ennu ;) Det är lite reskabelt. Haha.
Det ska i allafall bli jätte kul.

Efter skolavslutningen som slutade vid 10 gick jag hem till Aline med Ida T och henne. Vi var ute lite i snön och sen gjorde vi lite julkort och såg på film ^^ Det var mysigt och förstås roligt.

Nu får ni lova mig ha en bra kväll så ska jag lova er att min kväll kommer bli *tummenupp*


Facelook

Dresscode

Tusen pussar!<3

Kommentarer
Postat av: inez,

sött outfit ! <3

2009-12-19 @ 22:29:32
URL: http://ineztheresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0