Hemma

Nu har jag kommit hem från Anna och Sarah! Det va jättetrevligt:) Vi umgicks och fikade och så fick Anna och Sarah presenten från mig, Jennie och Elli. Vi ska i vår eller sommar åka till kålmården tillsammans! haha så himla kul:) Ikväll ska vi oxå ut för att fira dem ännu mer!

På tal om något annat. Min bärbara dator funkar inte:( Det går inte att ladda den. När jag sätter i sladden händer det ingenting. Väldigt konstigt. Så nu får jag sitta framför våran lilla skrutt data, men det funkar:)

Jag hittade massa gamla bilder här på datan. Lite kul:) Men tyvärr är datan för seg för att ladda upp alla, jag orkade med en!


Jag och Lollo för väldigt väldigt längesen! ^^ haha!

Kommentarer
Postat av: elli

söta

2009-12-22 @ 21:08:47
URL: http://livethatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0