God morgon!

Nu vaknade jag och Elli precis! Vi har sovit väldigt gott förutom att jag har drömt så in i vassen. Massa konstiga drömmar! Som tillexempel att jag va på te party hos en gamal gubbe på en flotte och att jag bråkade med Catja i paradise hotel, vi va på samma läger eller nått sånnt:P Det här va bara två av alla drömmar jag drömde inatt. Fattar inte varför jag drömmer så mkt! Det är nästan läskigt :P haha! Det som oxå va jättekul inatt va att jag vaknade till lite och trodde att jag va hemma och att det va Erik som låg bredvid mig, så jag hoppade närmare (Erik) som igentligen va Elli, höll om henne och gosade ner mig vid hennes hals men sen förstod jag snabbt att det inte va Erik och flyttade mig med ett ryck! hahaha! Detta har jag och Elli pratat och skrattat om väldigt mkt denna morgon;)
Hoppas ni har sovit gott inatt allihopa!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0