Första December

Hej på er! Eller framför allt god morgon.
Idag är det ju första december. bara 24 dagar kvar till jul. :)
På något sätt älskar jag den här dagen, jag tror det är för man får en sån julkänsla. det mysigt i allafall. + att man får öppna kalendrarna och titta på julkalendern.
Detta årets julkalender vet jag inte om jag tycker var så himla bra men vi får se, det har ju bara gått ett avsnitt.
Idag ska jag till skolan. Jag är redan färdig så jag passar på och blogga och spela bs2. :P
I skolan blir det nog inte så jätte skönt, vi har bara tråk på tråk... *suck*
Men när jag kommer hem blir det bättre för då har jag handbollsträning! :D

1.

2.

3.


Bilder:
1. Todays outfit
2. Min hellokitty chokladkalender
3. Jag och mina frizz som jag fick i paketkalendern

Ha en bra dag! :)
Puss

Kommentarer
Postat av: k a r o o f o t o -

sv: man ska inte ändra någonting på koden :)

2009-12-01 @ 16:13:50
URL: http://karoofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0