Electronics -.-

Asså gud vad jag är sur på mig själv! Jag har legat i samma jädrans soffa hela dagen. Tittat på tv, suttit vid datan, tittat på tv, suttit vid datan, tittat på tv... aa jag tror ni hajjar.
Det är ju inte sådär jätte bra kan man säga.
Men nu är det i allafall dags för middag snart. Som tur är, annars kommer jag väll sitta här i en evighet och sånt slöseri på tid gillar vi inte.
Det blir tacos idag =) Min absoluta favoriträtt, jag tror jag skulle kunna leva på den maträtten faktiskt. Fast då skulle jag nog tröttna förstås.

I övermorgon åker jag till Sundsvall med mamma och pappa. Vi ska fira nyår där med mamma och pappas kompisar. Inte så roligt för mig men det är ju bara två dagar. ;)
+ att det kommer vara typ 15 minusgrader har dom sagt! Men det är ju i och för sig mycket snö där uppe så jag kan åka pulka ^^ My favorite. Hihi.
Sen i kväll kanske jag ska packa också för det har jag inte gjort. Det går nog rätt fort så jag kanske gör det i morgon istället.

Förresten jag har tänkt på en sak... mina senaste inlägg har blivit rätt långa.
Gillar ni det eller är det jobbigt och tråkigt att läsa dom?
Komentera gärna för då får ju ni påverka hur inläggen ska se ut! =D 
Nu ska jag stänga igen datorlocket.
Pussar ♥


En bild på Rebecca från i somras. Nu har hon äntligen kommit hem!
Ni får nöja er med en sne bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0