Just two days

Tjena morrs! =)
Idag är det tisdag alltså bara 2 dagar kvar till julafton. Jag kan knappt tro det! Jag längtar jätte jätte mycket.
I morse vaknade jag av att Elin kom in i mitt rum och klockan var halv 11. Jag hade sovit i 11 timmar. Shiiises. ;)
Då öpnade jag paketet som låg i julkalenders säcken och i det låg en röd lutuslykta. För er som inte vet vad det är så kan ni hitta en sån här.
Idag tror jag bara att jag ska vara hemma, har ingen att va med. Jag kanske skulle vart med Linnea men hon kunde inte idag. =/
Men jag passar väll på att plocka undan i mitt rum och så ;) Hoppas någon ensam dyker upp men vi får se helt enkelt!
Just nu chattar jag med Johanna hon kankse ska vara med en annan men annars kanske hon och jag kan träffas. Hoppas det för jag saknar henne super mycket! ♥
Jippi, nu kunde hon. Så nu var det avklarat, hahah. =P
Ja, jag ska alltså vara med Johanna! =D

I morse såg jag på julkalendern också det var skit spännande, höhö. Längtar tills i morgon då nästa avsnitt visas.
Men först har vi en hel dag framför oss som kommer bli jätte bra!
Puss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0