Burnt

Jaha! Nu sitter jag i min gosesäng som är helt rosa och fin. Jag älskar min säng, jag vill bara lägga mig och sova och gosa ner mig. Ska nog göra det snart, och kolla på paradise hotel! Vad gjorde ni igår då allihopa? Jag va med mina kära vänner. Julklappsbyte hos Lotta, sen för på Soft, sen dance at Nype, sen chill på Royal, sen cheeseburgare på donken med Erik Elli och Hubba bubba, sen el autobus hem till Erik och tillslut sova bredvid min prins!
Idag är jag helt slut. Jag har inga krafter kvar i min kropp och jag vill bara sova i tusen år känns det som. Har hållt igång och inte vilat på länge så julen och lovet kommer perfekt!

Vill bara berätta för er att jag...
.....älskar min syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0