Bästa dagen!

Hej :D
Nu är det vi båda som sitter bakom skärmen och skriver. Vi båda kommer ha en sjukt bra dag! Eller det känns som det i allafall.

Lovisa skriver:
Först blir det handbollsmatch för min del. Vi möter Gustavsberg, och det är hemmamatch. Det brukar oftast gå bättre på hemmaplan, men det vet man ju inte om det kommer göra idag. Man kan ju hoppas!
Sen när jag kommer hem ska jag och Elin ut och leka i snön. Det är nämligen så att när vi vakna och jag drog upp rullgardinen såg jag hur mycket snö det hade kommit. Nu är det hela en halvmeter snö. :D Det ska bli jätte roligt. Höhö.
Sen blir det pepparkakshus bakning. Wihuu! Det har jag sett fram imot så det kommer bli pricken över i:t.
Men sist men inte minst kommer några släktingar och så ska vi få julklappar och fika. ^^ Dom ska åka till fjällen över jul. Men nu ger jag över datorn till Elin. ;)

Elin skriver:
Ja, min dag blir ganska lik Lollos faktiskt. Fast vi tar bort det där med handbollsmatchen. Det är INTE min grej kan jag säga er. Jag har gått på handboll, men jag slutade. Jag var inte så jätte bra ;) Haha! Istället ska jag och Ellinor till Forum och handla lite julklappar, mysigt! Så vi drar om ett litet tag.
Men annars kommer det nog hända ungefär samma saker som det kommer göra för Lollo.
Jag tror dagen kommer bli bäst.

Hoppas ni läsare kommer få en bra dag!
Det kommer vi ha. :D
Tusen pussar och kramar från oss båda.


Vi tog en bild lite fort till er :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack mössan och handbollsbruden!

2009-12-20 @ 13:52:56
URL: http://emmajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0