Aae, så sött

Nu har bonde söker fru precis slutat som jag kollade på ofc! Höhö.
Alla paren är så söta tillsammans. Men sötast är ändå Thilde och Stefan som är så jäkla kära i varandra. Såå gulligt (A)
Och Roger är klart den skönaste snubben i det där programet. Haha. Nu är det typ bara ett eller två program kvar av denna säsong. Alla paren ska resa, det ska bli fett kul att se Roger dansa magdans i Turkiet. Haha.
Nu ska jag snart sova, mina ögon är trötta. Jag med ;)
Jag kryper väll ner under täcket om kanske en kvart (?) Jag har ändå inte någonting att göra.
Just nu snöar det jättemycket det är typ snöstorm! Så jag får ta och gå lite tidigare till skolan imorgon. Pulsa i snön hela vägen till skolan blir inte det lättaste tror jag. Men ändå lite roligt!

Nu känns det verkligen som jul!


http://hk06.blogg.se/images/2007/god_jul_hems_1198161938_9325990.jpg


Julen är här,  å lyser fred på jorden, glädjen är stor.... och så vidare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0