18...

...äntligen! Min födelsedag har varit jättebra. Har fått massa fina presenter och gratulationer, TACK!!!:)<3
Idag när vi satt och åt middag berättade mamma massa gulliga saker, bland annat hur stolt hon är över mig och lycklig över att just jag ploppade ur, men så säger väll alla mammor till sina barn. Men ändå, gulligt:)
Hon sa också att just idag när jag fyller 18 känns det som att en navelsträng har klippts av mellan oss. Hon känner att hon inte längre kan bestämma över mig och att det skrämmer henne att jag börjar bli vuxen fast även att han är glad över det.
Hela denna höst tycker hon att jag har varit lite otrevlig mot henne och på dåligt humör. Idag sa hon att hon trodde att orsaken till det var att jag inte har kunnat gå ut med alla mina kompisar och att det har påverkat mitt beteende. Men nu när jag fyllt 18 tror hon att allt kommer kännas bätte och att vi kommer komma bättre överrens igen! Jag hoppas det är som hon säger. och mamma, jag lovar att alltid vara din lilla flicka <3 du får faktiskt fortfarande bestämma LITE över mig ;)


Jag och älskade mamma<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0